Jom Joint...

Wednesday, May 12, 2010

IMPIAN MORIB

khamis, jam 12.30, 6hb mei 2010.
aku mula bergerak menuju kearah banting, kerana menghadiri kursus. lokasi yang aku tuju ialah Morib, dah la aku sendiri tak pernah sampai tempat tu. aku pun apa lagi teruskanlah perjalan mengikut sign board. macam2 simpang aku masuk kiri kanan, kiri kanan tapi tak jugak sampai. jauh lagi ke?......

Akhirnya aku sampai juga ke tempat yang aku cari, IMPIAN MORIB< BANTING.

tempatnya, ok la, kawasan dia macam kawasan kampung nelayan. Kalau nak tahu belakang impian morib ni laut, tapi tak boleh nak ke laut sebab bertembok keliling hotel ni. tak lupa jugak kat sebelah tempat aku menginap ni, ada padang golf, tapi kayu golf aku lupa bawa la........

aku dah penat, aku nak rehat la...boleh tak.......

No comments:

Post a Comment