Jom Joint...

Thursday, November 25, 2010

Kerinduan & Kepulangan

Setelah lama bercuti, dari cuti hari raya korban ke cuti bersukan, kini bertemu kembali. Bab cerita tentang rindu, Aku yang merindu. Semperna raya korban, aku juga berkorban menahan rindu...erhhhhhmmmm mungkin macam ayat-ayat jiwangkan, tapi aku yang merindu sahaja yang tahu. Apalah nak dikata.

Aku rase lama sangat dia pergi meninggalkan aku atas tujuan membawa nama negeri , namun aku akur dengan pemergiannya. Tapi hati tetap bergelora, tidak mampu nak kata apa-apa, hanya mampu menahan segalanya. dia sudah memilihnya, jadi dia harus menghabiskannya dan menamatkannya. Itulah kata-kata penguat semangat untuknya. Doa sentiasa mengiringimu.

Kini,

Kerinduan terubat, kepulangannya menceriakan kembali suasana. amin dan bergulung ucapan tahniah kepadanya, atas kejayaan yang di raih. Salam Sayang dan Rindu dari ku untuk mu.

1 comment: