Jom Joint...

Friday, March 2, 2012

Letrik Tak Ade.....

Kecoh malam ni (khamis, 1/3/2012), jam 9.20 malam...


masa tu, aku ni tengah tidur tak sedar kipas terpadam ke, apa ke..tup..tup..aku dapat panggilan telefon dari si gadis, aku apa lagi bingkaslah aku bangun.  Memang kecoh la waktu tu...huru hara jugak la.  Bunyi deruman enjin kereta, motor keluar masuk di kawasan perumahan aku mungkin masing-masing keluar pergi cari lilin atau keluar selamat diri.  


Dalam fikiran masa tu, dunia dah berakhir, bumi aku dah diserang.  Mau tak takut, satu kota metropolitan ni bergelap.  Tak percaya, baca ni.......Dalam tempoh sejam jugaklah seluruhnya bergelap.  Pengalaman yang begitu mencemaskan buat semua dan aku khususnya. Pertama kali dalam sejarah, sejak kota ini mula wujud....furrhhhhhhh..berpeluh beb... 



Lepas sejam belalu, akhirnya kota aku kembali terang bercahaya...alhamdulillah dan aku sambung tidur semula.

Kalau nak tahu apa puncanya, klik sini...

No comments:

Post a Comment