Jom Joint...

Thursday, October 4, 2012

GIANT...

Apa yang ada tahu  tentang GIANT?...

Adakah ini yang dimaksudkan...


atau

ini yang dimaksudkan...

 
............................................................

Sebenarnya kedua-duanya bukan GIANT yang dimaksudkan atau yang dicari...

TETAPI..

GIANT ini yang dimaksudkan..


2 minggu lepas , aku ada singgah, jalan-jalan, pusing-pusing ke pasaraya GIANT ni, aku ada la beli barang kat GIANT dengan harga yang tertera pada pelekat harga yang ditampat pada barang tersebut dengan harga RM 45.99 sen...
Tanpa berlengah-lengah , aku pun ambil dan beli barang tu dan bayar di kaunter..

TAPI...

Bila balik rumah, dah selak-selak barang tu dan tengok resit pembayaran, aku terkejut , sebab harga pada barang dan resit, BERBEZA...

Harga pada barang RM 45.99 sen tunai, tapi pada resit, RM 49.99 sen (amik komisyen RM4.00 hinggitt)...
( cilakoo botoiii)...

Sumpah seranah la aku dibuatnya...
.....................................................................

Untuk makluman semua, semak dan teliti betul-betul harga pada barang -barang yang kita beli di pasaraya GIANT 
 dan jangan lupa semak resit pembayaran sebelum pulang..

..........................................................

SELAMAT BERAMAL..

No comments:

Post a Comment