Jom Joint...

Tuesday, August 27, 2013

PERMAINAN AMERIKA DAN ZIONIS ISRAEL DALAM MEMERANGI ISLAM ...


Begitu licik sekali permainan Amerika Syarikat di mata dunia ini. Dibantu sekutu rapatnya ISRAel.. Mereka sehabis mungkin sedaya upaya untuk melenyapkan umat islam didunia ini. dari dulu hingga kini bermacam-macam propaganda dan fitnah yang ditabur kepada umat dan negara-negara islam, tujuannya adalah satu, untuk memecah belahkan umat islam didunia dan mentadbir seluruh pelusuk dunia, itu salah satu target utama mereka.

Peristiwa 11 September 2001, dirancang Amerika dan Israel bagi tujuan dengan sengaja mengalih pandangan dunia kepada islam dan mengatakan islam itu pengganas, islam itu satu militan bagi tujuan menutup segala kepincangan dan kerja jahat Amerika dan Israel selama ini.  BEGITU MUDAHKAN..
MANUSIA SELURUH DUNIA DIPERBODOHKAN OLEH GOLONGAN SEBEGITU.  MANUSIA KINI DILIHAT SEPERTI SEEKOR KELDAI YANG DICUCUK HIDUNG YANG MENG-IAKAN SEGALA PERBUATAN JAHAT AMERIKA DAN ZIONIS ISRAEL.

Setelah banyak negara-negara islam (Iraq,Afganistan dan lain-lain), mereka serang, kiini mesir dan syria pula akan menerima nasib yang sama.  RAPUHNYA ISLAM KINI.  DIMANA NEGARA-NEGARA ISLAM YANG LAIN?..DIMANA?... Masing-masing hanya DIAM MEMBISU DAN HANYA MELIHAT SAUDARA-SAUDARA ISLAM DISEKSA, DIBUNUH DAN DIRATAH BEGITU SAHAJA.

Ya Allah, Engkau turunkanlah bala bencana pada negara-negara islam lain sekiranya itu yang mereka inginkan dari MU..

Amerika kini ingin menjadi hero dalam kancah yang berlaku di negara-negara islam yang mereka sendiri tawan.  Mana tidaknya, apa yang berlaku di Mesir dan Syria kini adalah permainan jahat Amerika yang ditunjangi ISRAEL.  ISRAEL hanya mencetuskan dan melaga-lagakan umat islam di mesir dan syria sehinggakan umat islam disana berantakan, kini muncul Amerika yang telah bersiap sedia untuk menyerang konon-kononnya untuk mententeramkan keadaan disana, padahal tujuan mereka adalah sebaliknya, tujuan mereka adalah 1, melenyapkan umat islam dimuka bumi ini.

AYUH UMAT ISLAM SELURUH DUNIA...AYUH..AYUH...RAPATKAN SAF ANDA, MEMERANGI MUSUH ISLAM SEBENAR IAITU AMERIKA DAN ISRAEL.  TINGGALKAN SEGALA KHAYALAN DIMINDA, AYUH BANGUN DAN BANGUN..SELAMATKANLAH KEKASIH-KEKASIH ANDA, YANG MEMERLUKAN ANDA.

Salinan berita... Klik..

No comments:

Post a Comment