Jom Joint...

Thursday, March 24, 2011

Politik Oh Politik

Sekarang, negara heboh cerita tentang Vedio Seks yang dikatakan si pelakunya adalah Ketua dari Parti Pembangkang, Macam-macam dolak dalih yang berlaku, yang akhirnya memeningkan kepala dan fikiran rakyat.  Kita, tertanya-tanya siapa Datuk T?...menjadi tanda tanya semua pihak.  KINI, Datuk T telah keluar mempekenalkan diri.

 

Datuk T....(Trio)...
 
Sebelum kita semua kenal identiti Datuk T ini, Pihak polis dan Pihak berkuasa lain diminta menyiasat kes ini, tetapi setelah mereka ini mengaku mereka adalah Datuk T, kenapa tindakan ke atas mereka seolah-olah di lengah-lengahkan, macam-macam hal, siap boleh keluar media buat pengakuan depan umum lagi.  Tetapi kenapa pasal kes Anwar tahun 1998 dulu, bila dapat tahu Anwar melakukan kesalahan, pihak berkuasa terus menyerbu dan menangkap Anwar, tapi lain dengan kes ini, KENAPA di lengah-lengahkan tindakan.  Politik Oh Politik.  
 
Siapakah yang BENAR & Siapakah yang salah....Bak kata NABIL " Lu ade mate, lu tengok, lu ade telinga, lu dengar, lu ade otak ,lu pikir la sendiri ".........

KENAPA MELAYU BEGINI, (FITNAH NI MEMANG HOBI ORANG MELAYU KE).... kaum lain, mesti bertepuk tangan melihat gelagat orang melayu ni.  Yang jadi mangsa, RAKYAT.

No comments:

Post a Comment