Jom Joint...

Thursday, June 21, 2012

Hebat ke ko !!...

Orang semua bercerita tentang ko, apa yang aku dengar semuanya hebat-hebat tentang diri ko.  Aku bangga dan respek kat ko dari apa yang aku dengar bahawa engko seorang  yang perihatin, yang menjaga kebajikan anak-anak buah ko.  Tapi bila aku sendiri tahu cerita sebenar tentang ko, aku memang hilang respek kat ko.  Sebab apa aku cakap macam tu, sebab ko penuhi segala kebajikan anak-anak buah ko, dalam pada masa yang sama ko menyusahkan orang lain, ko seksa orang lain demi mencapai kepentingan ko.  Dan pasti anak-anak buah ko, tabik dan sembah ko dan sanggup mengenepikan maruah dan harga diri semata-mata kerana terhutang budi dengan ko.  Sebabnya lagi, aku dengar sendiri dari mulut orang yang pernah menjadi anak buah ko, ko seorang yang pemurah, ko support semua apa-apa anak buah ko nak. tapi dari sikap pemurah ko tu, ko ikat anak-anak buah ko. Anak-anak buah ko seolah-olah dah jadi balaci atau HA (Hamba Abdi)...kesian aku tengok ...cukupla..hentikanlah permainan kotor kau tu...Apa jenis manusia la ko ni...

2 comments: