Jom Joint...

Monday, March 4, 2013

Isu Lahad Datu...

Kini Negara telah dihadapkan dengan satu pencerobohan, dimana pencerobohan oleh tentera Sulu (seperti yang dilaporkan dalam Media Negara) yang sedang berlaku di Daerah Lahad Datu, Sabah.  Dengan pencerobohan ini, ianya telah menyebabkan orang yang tidak berdosa telah tekorban. IN SHAA ALLAH, mati mereka mati SYAHID... AL-FATIHAH buat pejuang negara. (**hendaklah membaca surah al-fatihah tersebut dan bukannya hanya sekadar menulis status "al-fatihah untuk mangsa".) ok.

Pada pendapat aku sekarang, jangan mainkan lagi isu-isu yang melibatkan kedaulatan negara ini dan nyawa rakyat ini lagi.!!..tindakan TEGAS perlu diambil.  Pada pihak-pihak yang berwajib, jangan mengklasifikasikan perkara ini MILITAN la, PENCEROBOH la, PENDATANG  la...apa yang perlu dibuat BENTERAS perkara ini habis-habisan.  DAN jangan hendak menunding jari menyalahkan dan orang lain.  PADA MEDIA-MEDIA, CUKUP-CUKUP la, BERBOHONG, MENGHASUT, MENFITNAH sesiapa.  
DAN ;-

BATALKANLAH SEGALA PROGRAM-PROGRAM yang melibatkan NEGARA, sukan, sosial, SUKA RIA dan lain-lain buat SEKETIKA.  MARILAH KITA SEMUA MELAKUKAN SOLAT HAJAT MOHON KESELAMATAN DAN KESEJAHTERAAN  NEGARA INI.

SALAH TETAP SALAH,
BENAR TETAP BENAR.

AL-FATIHAH BUAT ANGGOTA YANG TEKORBAN..

 

No comments:

Post a Comment