Jom Joint...

Tuesday, April 20, 2010

Apa yang aku fikirkan...

Aku pun tak tahu apa yang berlegar2 di fikiran aku. Entah apa yang aku fikirkan. Kenapa aku tak percaya pada kekasih aku sendiri yang selama ini banyak memberi semangat pada aku, dan segala2nya beliau telah buat untuk aku yang degil ini. Aku tak tahu apa yang aku fikirkan, fikiran aku buntu. Adakah aku terlalu fikir yang negatif, negatif,negatif...........
Aku bosan dengan fikiran aku ini, asyik fkir negatif3............
Adakah bila semuanya telah hilang baru datang fikiran positifnya.........aku tak mahu jadi macam itu.
Tolonglah Tuhan, buangkanlah jauh2 fikiran negatif yang bersarang di fikiran aku ini.
"sesungguhnya tidak salah berfikiran negatif, tapi jangan terlalu negatif sampai hilang positif, sebab positif dan negatif saling memerlukan" .

Mungkin sudah tiba masa untuk aku POSITIF kan diri aku ini.
Ohh Tuhan, bantulah aku.

No comments:

Post a Comment