Jom Joint...

Wednesday, April 7, 2010

Malu Sendiri

7.3o pagi, aku dah sampai office, kebetulan aku sampai sekali dengan Abg Wan (bukan nama sebenar), dia pap dekat office aku ni. Selepas masing-masing memakingkan kenderaan masing-masing, Wan datang dekat aku sebab nak tolong aku turunkan kerusi roda aku, maklumla aku kan golongan terhormat....hehehe.....
" terhormat ke aku ni, kalau dekat depan aku, mungkin aku dihormati, tapi dekat belakang aku, wallahhuallam..."...hanya berseloroh jer....

Malas nak berceloteh panjang, aku sebenarnya nak cerita sikit...masa Wan tolong aku turunkan kerusi aku, aku pon siap2 nak turun dari kereta. Selalunya aku mesti pastikan segala barang2 kelengkapan aku sudah di bawa keluar bersama, tapi lain pulak kali ni.

Aku punya duk asyik borak2 dengan Wan, masuk lift, naik ke loby dan bila tiba dekat depan mesin punch card, dengan spontan aku raba dada aku untuk ambil pas yang selalu tergantung kat leher aku, tiba-tiba..........
ALAMAKKK....pas aku, aku lupa nak ambil dalam kereta....hahaha....nasib baik aku dengan Wan je masa tu, aku ape lagi, pusing pergi ambil aku punya pas laa.... malunyeee aku....;)

No comments:

Post a Comment