Jom Joint...

Tuesday, March 23, 2010

nokia 5800

Memang mengancam betul pada sesiapa yang pakai bende alah ni. Sape yang dah pakai tu...eh..bukan pakai la, pakai tu untuk baju jer laa.....wei...., bukan pakai , GUNA....sebut betul2....GUNA....yahhhhhhhh......

Aku tengok ghuper bentuk die macam I_Phone, perhhhhh....aku minat betul la...
Kalau nak amik I_Phone, kene bayar dulu beb.....yang jenis ni pon kene bayar dulu jagak beb, baru boleh amik bawak balik.....smart tuu....
yang bezakan bende alah ni, HARGA die......perhhhhhh....DENGAR BETUL2 EHHH.....HARGA die daaa.......

Mula2 dulu, aku gi usha2....bukan usha2 awek la....tu la skit2 awek,skit2 awek......alhamdulillah aku dah ade bunga ;)*.......

aku gi usha phone ni la.....bukan usha awek der.....

mula aku gi tanye ngan bunga, kat tokei kedai ni, harga die letak RM 9**, tapi boleh kurang lagi kalau nak. masalahnyer memang kau nak...tapi lupe pulak bawak ongkosnya( duit daaa...).....hehehe...ye la tu lupe bawak, padahal.......poket kerinnnnn.....
bukan kerinnnn2 bunyi telepon tau.....faham2 sudah ler......;P

mase tu, kalau tak salah aku, aku tanya sebelum hari raye cina 2010....

OK, tak pe, aku tahan dulu, usha2 dulu kedai lain macam mane...kot2 dapat harga lagi murah...huhuhu kalau tokei kedai nak kasi turun lagi harga die laa.... TAK PE, usaha tangga kejayaan....
jalan punye jalan, ehhh...lupe, kayuh punye kayuh....... haaa...ape?, kenapa kayuh....nak tanyer ni "KOPI APE PALING SEDAP".......kopikirlah sendiri.....jangan marah seh.....

Hari telah berlalu, hari yang tadi siang dah tukar malam.....ape lagi balik ke kediaman teratak manja la.....balik rumah laa....misi hari tu gagal......TAK PE....

sebulan berlalu.....

Aku datang lagi ke kedai2 telefon ni bersama Bunga.....duk usha2 line...tengok kiri kanan.....terus terjah.....TANYA HARGA LAGI DAA...... mane tahu harga ade tulun.......TAPI.....harga tak turun2, lagi naik ade laa.....aduh...patah lah HATI......OH....Bunga....

OH tak pe, dengan hati yang tulus ikhlas, kite datang lagi bulan yang depan...."aku berbisik dengan Bunga la".....itu pon nak tahu jugak ke.......

JENGGG3....masa datang lagi, datang usha harga, tapi kali ni...........OH TIDAK........

(tak de ape2 la wei)......perut aku lapar laa.....gi la makan dulu.....last2 ajak bunga gi makan, sebab harga bende alah tu nampaknyer tak memuaskan hati kami seh......

MAHAL BEBENORRRR.....YAHHHHHH.....

No comments:

Post a Comment