Jom Joint...

Thursday, March 25, 2010

Terkejut

Aku terkezut, dapat chat dari si dia minta call office. Aku ape lagi, gelabah kejab mane la tahu kot2 ape2 jadi.

Kebetulan si dia bagitahu aku, yang si dia tak beberapa sehat kerana ada sesuatu menyerang di kepalanya...aduh, risau aku....mahu tak risau..

dan;

aku pun call,"KRINGGKRINGGG"... pastu aku dengar satu suara perempuan di talian, aku cam suara si dia, tapi kali ni lain pulak suaranya...aku dah mula risau... mana tak risaunya, bila aku bagitahu nak bercakap dengan si dia, perempuan tu buat2 tanya siapa?, nak bercakap dengan siapa?...aik , aku salah call ke...atau no telefon salah tekan. Naseb baik tak letak ganggang telefon, sebab aku ada dengar suara yang seperti aku pernah dengar, dalam hati aku, itulah suara yang aku cari....

YA...itulah si dia yang sebenarnya...alhamdulillah aku dapat berhubung dengan si dia. bukan salah nombor, tapi salah orang. huhuhuhu.....tersenyum la aku sorang2 ;).

Bukannya apa, cuma ada sedikit problem (orang putih cakap laa)...

Tapi alhamdulillah, semua dapat di atasi dengan tenang oleh si dia.
SYABAS BABY.....

No comments:

Post a Comment