Jom Joint...

Wednesday, March 24, 2010



"Setahun sudah berlalu, bulan Mac muncul kembali dengan kehangatan semalam..." ini salah satu lirik lagu yang pernah di popularkan oleh artis tanah air kita,cuma aku dah ubahkan sikit.

24 diatas, bukanlah tarikh hari lahir, bukan tarikh ulang tahun perkahwinan. Tapi tarikh setahun aku kerja. Syukur Alhamdulillah, aku panjatkan doa buatNYA yang berikan aku segalanya peluang keemasan ini. Aku dah lama impikannya, tanpa aku sedar sudah setahun aku berkhidmat dengannya. Bukannya apa, sebelum ni aku menganggur selama 2 tahun kerana satu kemalangan yang menimpa aku dulu.

24 ini, aku mula melaporkan diri, aku bangkit semula menjadi warga pekerja dan tidak lagi menganggur. Tapi hanya Tuhan sahaja yang tahu segala pahit maung yang aku lalui untuk mencapai cita-cita ke tahap ini. macam-macam ujian yang aku tempuh...Tapi Alhamdulillah, semuanya selamat aku tempuhi...

Terima kasih aku ucapkan pada yang MAHA ESA, di atas semua ini, terima kasih juga pada IBU ku diatas segala doamu IBU,diatas kesabaranmu,ketabahanmu, pada adik-beradik ku ;

dan,

pada insan yang aku sayang, aku cinta, BUNGA...kalau bunga tak memaksa aku untuk mengisi borang pekerjaan di S** dulu, tentu aku masih dalam misi mencari....

TERIMA KASIH PADA YANG MAHA ESA, KERNA DIA, AKU MILIKI CINTA, KASIH DAN SAYANG DARINYA, yang sungguh berharga.

No comments:

Post a Comment